Uživatel nepřihlášen    přihlášení / registrace / zapomenuté heslo
+420 844 111 152

Košík
0 ks za 0 Kč
léčba bolesti
Přípravky určené k léčbě bolesti. Jsou rozděleny dle použití - aplikační formy.
nachlazení
Přípravky k léčbě a tlumení projevů nachlazení, jako je rýma, kašel, bolesti hlavy, svalstva, v krku, teplota a horečka.
léčba kašle
Přípravky používané k léčbě kašle.
pohyb
Léčivé příravky a potravinové doplňky používané k výživě kloubů, léčbě bolestí a prevenci kloubních onemocnění. Určeno pro všechny věkové kategorie, včetně sportovců.
podpora imunity
Přípravky k podpoře obrannyschopnosti ( imunity ) organismu, rozděleny dle zastoupených látek.
vitamíny
Vitamíny a minerály rozdělelny dle věkových kategorií či dle svých specifik.
péče o tělo
dermo kosmetika
Speciální řady kosmetických přípravků s hydratačním, korektivním účinkem. Určeny také na suchou, problematickou, dětskou pleť.
rýma, alergie, oči uši nos
Přípravky určené k léčbě onemocnění dutiny nosní, očí, uší. Dále k terapii alergie.
ústní hygiena
Kategorie přípravků určených pro každodenní péči o Váš chrup a dutinu ústní.
čaje
Čajové směsi rozděleny dle obsahu bylin a použití.
péče o matku a dítě
V této kategorii naleznete vše, co potřebujete jako budoucí maminka pro Vaše děťátko.
výživa, dietní přípravky
prostředky zdrav. techniky
ostatní
Produkty
zpětÚvod / Reklamační řád
Newsletter

Best-Lékárna.cz
info@best-lekarna.cz
+420 595 046 512
Aktuality
19.04.
2017
Enzymax V je speciálně zaměřen na ženské problémy a pomáhá udržovat mikrobiologickou rovnováhu v organismu.
22.03.
2017
Cordyceps sinensis jako adaptogen podle tradiční čínské medicíny harmonizuje tělo i duši.
13.02.
2017
Cemio RED3 - Originální švýcarský přípravek nové generace na prostatu, potenci a vitalitu.
facebook
Výrobci dle abecedy
A
B
C
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
Y
Z

Reklamační řád

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku). Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).

Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny
Veškeré reklamace kupující uplatňuje vůči prodávajícímu na adrese : LÉKÁRNA ROVNINY, Cihelní 295/42, Hlučín 748 01. Pro urychlení reklamace je možné oznámit vadu také telefonicky na 595 046 512 nebo e-mailem : reklamace@best-lekarna.cz

 

 

V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího doporučujeme kupujícímu zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je vhodné sepsat s přepravcem zápis o škodě a zboží nepřevzít. Pokud by k takovéto situaci došlo, doporučujeme kupujícímu, aby neprodleně informoval o této skutečnosti také prodávajícího. Kupující je povinen vady oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Pro reklamaci doporučujeme tento postup: Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: LÉKÁRNA ROVNINY, Cihelní 295/42, Hlučín 748 01. Pro urychlení reklamace je možné oznámit vadu také telefonicky na 595 046 512 nebo e-mailem : reklamace@best-lekarna.cz. K urychlení reklamace je vhodné do oznámení o vadách uvést číslo faktury, popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, počet vadných kusů s uvedením čísla produktu, případně další údaje popisující vadu reklamovaného výrobku. Záruční lhůta začíná běžet ode dne, kdy kupující převzal zboží. Záruční doba je 24 měsíců, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba použitelnosti jiná. Záruční doba u léků, doplňků stravy a dalších produktů, které podléhají zkáze je uvedena přímo na výrobku (exspirace). Záruční doba u kosmetických přípravků je zpravidla 6 měsíců od otevření výrobku (není-li uvedeno na obale jinak). Je-li exspirace objednaného zboží v den doručení zboží kratší než 3 měsíce a zákazník o ní nebude před odesláním zboží informován, bude zboží na náklady prodávajícího vyměněno (pokud o to zákazník požádá písemně, telefonicky nebo e-mailem)

Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží. Reklamační protokol a informace o vyřízení reklamace budou dodány (písemně nebo emailem) zákazníkovi do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Pro posouzení, zda reklamace byla uplatněna ve shodě s výše uvedenými lhůtami, je rozhodné datum podacího razítka u doporučeného dopisu, jímž byla reklamace uplatněna. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. V případě, oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí prodávající. V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřizováním reklamace.


PharmDr. Gabriela Kroupová
Vedoucí lékárník
nahoru tisk zpět
Česká Spořitelna PPL ověřit lékárnu SÚKL Heureka Verified by VISA MasterCard SecureCode
Best lékárna
Nákup
Uživatel
Užitečné informace
Hlučín (Lékárna u Hradeb) www.lekarnauhradeb.cz
Hlučín (Lékárna Rovniny) www.lekarna-rovniny.cz
Opava (Lékárna u Salvatora) www.salvator-lekarna.cz
Opava (Lékárna Dolní náměstí) www.lekarna-fit.cz
Opava (Lékárna Silesia) www.lekarna-silesia.cz
Rýmařov (Lékárna Avion) www.lekarna-avion.cz
Vrbno pod Pradědem (Lékárna Magnus) www.lekarna-magnus.cz
Český Těšín (Lékárna Silesia) www.lekarna-tesin.cz
Advokat-Hampel.cz - Advokátní kancelář
Mojelekarna.cz - Virtuální řetězec lékáren
Krategus.cz - Provozovatel sítě kamenných lékáren na Severní Moravě a internetového obchodu Best-Lékárna.cz
 
  Doporučujeme: Prodej nábytku a kancelářských židlí , Válečkové dopravníky a dopravní systémy, Postele Ostrava , PUR pěna , Bezpečnostní služby , Dětské pokoje
Podporujeme:
mastercardmaestrovisavisa electron
Mobito
Copyright best-lekarna.cz 2012
Vyrobilo Eline.cz